Na viac ako rok som sa odmlčal ... no teraz to chcem napraviť

13.11.2015 21:00

    Rok je určite dlhá doba ak sa to týka aktualít, no pokiaľ sa týka histórie , je to len zlomok času .... preto počas toho roka, v ktorom som nepublikoval žiadne príbehy, ani fakty z histórie sa vlastne nič nezmenilo a história ostala históriou, len my sme o rok starší . Počas prestávky som mal zbierať materiály na publikovanie, alebo pripraviť si poznámky na nové príbehy. Priatelia, nič také som neurobil a myslím, že som tým nič nepokazil, pretože za čas nečinnosti som mal čas na to , aby som prehodnotil obsah, zameranie alebo dizajn tohoto webu. Dospel som k záveru s ktorým možno nebudete súhlasiť, ale je to moje nateraz nemenné rozhodnutie. 

     Teda: Obsah je podľa mňa dostačujúci /v rámci mojich možností/, možno trochu chaotický, ale to pripíšte faktu, že pri vzniku tohoto webu som bol úplný začiatočník a prebudovávať celý obsah momentálne nie je v mojích silách. Možno časom trochu usporiadam obsah do zmysluplných celkov, ale nebudem príspevky radiť chronologicky, môj pohľad na tento problém je jasný, možno tento malý chaos má svoje čaro, už len preto, lebo tento web nemá za úlohu byť akousi encyklopédiou, alebo modernešie wikipédiou, nie, zameranie stránky je úplne iné . Mojim cieľom je priblížiť históriu sánkovania mladej generácii tak trochu nenásilnou, skoro humornou formou, aby bolo mládeži jasné, že sánkovanie bolo a je v prvej rade zábava, až potom nasleduje vyšší "level" sánkovania - závodné sánkovanie. Lebo závodnému sánkovaniu sa mládež bude venovať len vtedy, keď ju sánkovanie ako šport bude baviť .... A k tomu moje webové stránky majú napomôcť.

    No a na záver tohto môjho "príspevku" spomeniem aj dizajn. Predbežne stránka ostáva tak ako je, iba zmiznú všetky reklamy ... Samozrejme okrem reklamy web-node, mojej webhostingovej služby, ktorá mi za reklamu ich spoločnosti poskytuje hosting zadarmo. Platenú mám iba doménu www.saneprofit-history.sk , pretože hostingovú službu premium, ktorá zaručuje vyššiu kvalitu, si momentálne nemôžem dovoliť. No ale nie o tom som chcel hovoriť .... mojím úmyslom je Vás upozorniť, že WWW.SANEPROFIT-HISTORY.SK  JE ZNOVU  ŽIVÁ !!!